petek, 8. oktober 2010

Cardiff

Nedelja, 3. oktober...

Ker sem vedela, da ta vikend norvežanke Inger ni (šla je na obisk k neki kolegici), sem se odločila, da si grem v nedeljo sama ogledat Cardiff, glavno mesto Wales-a. Čeprav je lahko zelo dolgočasno bluzit čisto sam, se mi je ta ideja zdela vseeno boljša kot celodnevno zapečkanje v stanovanju. Prejšnji dan sem si na internetu pogledala vozni red vlakov, v nedeljskem deževnem jutru pa šla na železniško postajo in kupila povratno vozovnico do Cardiffa. Ko sem prišla v Cardiff, sem takoj na železniški postaji na informacijah povprašala za zemljevid in se z njim v roki odpravila v center. Prava turistka... :) Dež je na mojo srečo prenehal padati. Ogledala sem si kar nekaj zanimivosti, imajo veliko zanimivih stavb, ogromen stadion, pa tudi sam center in trgovinice so kar zanimive... Najdlje sem se zadržala v Cardiff Castle. Plačala sem vstopnico in nato bluzila po grajskem posestvu, šla pogledat samo utrdbo, se sprehodila po obzidju in znotraj obzidja, šla pogledat "hišo"... :) Pa Cardiff-ov zaliv je tudi zelo lep...

Mesto, vredno ogleda!

Nekaj fotk iz mojega tripa:





















Ni komentarjev:

Objavite komentar