petek, 1. oktober 2010

Evakuacija

Medtem ko sta bila torek in sreda dokaj običajna šolska dneva, je bil četrtek kar precej nenavaden.

Torek sem preživela na šoli v Abercrave-u, spet najprej pri skupini z majhnimi otroki, drugo polovico dneva pa pri otrokih od 7 do 11 let. V skupini s tamalimi ni bilo kaj dosti dela, zato sva se pomočnica in jaz odločile, da malo urediva prostor, kjer imajo shranjene igrače in razne knjige. Stran sva zmetale res ogroooomen kup knjig - pri tem se mi je kar malo paralo srce, ker so bile nekatere knjige res lepo ohranjene, privlačne in z leeepimi slikami - pa so vseeno morale romati v smeti. :(
V sredo sem bila na šoli v Coelbrenu. Dopoldne smo imeli na šoli goste, ki so prišli uprizorit neko dramsko igro. Popoldne pa smo dokončali zemljevid Slovenije, vsak je narisal slovensko zastavo, nato pa sem jih naučila še nekaj naših fraz. "Dobro jutro", "dober dan", "dober večer" in "lahko noč" zna zdaj izgovoriti skoraj vsak izmed učencev. :)


Četrtek do 10. ure zjutraj je potekal dokaj normalno, potem pa so v šolo prišli gasilci in naročili, da moramo vsi iti ven iz šole. Najprej sem mislila, da gre zgolj za gasilsko vajo, vendar se je kasneje izkazalo, da gre za pravo evakuacijo. Sosednja hiša je namreč imela neke probleme s plinom, zgleda da jim je uhajal ven iz cisterne, saj si lahko zunaj kar dobro zaznal močne vonjave. Janet, otroci in jaz smo tako nekaj časa stali zunaj pred šolo. Dobro, da je bilo samo pet otrok, ostali so namreč šli na nekam na šolski izlet. Zunaj je bilo kar nekaj policijskih avtov, reševalci in dva gasilska kamiona. Cesta je bila zaprta. Kmalu je začel padati dež in otroke so strpali pod streho v nek avto. Nato so nam dovolili iti v šolo, vendar le v majhno sobico (ravnateljičino pisarno), saj je bila z druge strani šole nevarnost večja (če bi prišlo do eksplozije). Tako smo se vsi stiskali v tisti majhni sobici, na vsakih par minut nas je prišel pogledat kdo od gasilcev, policistov ali reševalcev. Voki-tokiji so bili ves čas aktivni, Janet je morala ves čas sedeti na telefonu - obveščati starše in podobno... jaz sem poskušala malo zamotiti otroke - en fantek je bil še posebej nervozen in je ves čas jokal. Reševalci so najprej preverili stanje otrok z astmo (trije otroci imajo namreč astmo), nato so vsem otrokom, pa tudi Janet in meni preverili pritisk in utrip in za vsakega posebej napisali poročilo. Naročili so tudi, da morajo starši vse otroke peljati še na dodaten pregled k svojemu zdravniku. Tam smo sedeli skoraj tri ure... in ko so nas obvestili, da bo to trajalo še kar precej časa, da uredijo problem, so poklicali vse starše, naj pridejo iskat otroke. Ker je bila cesta zaprta, sem morala dva otroka pospremiti do tam, kjer ju je njuna mami lahko prišla iskat z avtom.
Ko so vsi otroci odšli, sva z Janet morale nekaj časa še vedno ždeti v tisti pisarnici, nato so nama čez nekaj časa sporočili, da se zdaj lahko gibljeva po šoli... Ufff :) Sledilo je poročanje Susan, ki se je vrnila z otroki iz šolskega izleta...

Fotografirano, ko je bilo že skoraj konec vsega in ko sem končno lahko prišla do svojega mobitela s kamero, ki je bil v sosednjem prostoru :)


Vsekakor njihov šolski izlet ni mogel biti tako zanimiv kot je bil naš dan na šoli! :)

Eeee, pa še v cajtngu smo bli!
http://www.thisissouthwales.co.uk/news/Gas-leak-leads-evacuation-homes/article-2709169-detail/article.html

Ni komentarjev:

Objavite komentar