sobota, 23. oktober 2010

Nogometna tekma

Luka je občutil kar velik kulturni šok. No sicer pa mu pivo, sladice in hrana verjetno odtehtajo negativne strani vsega tega... ;) Včeraj je bil dan namenjen za rakazovanje Swansea-ja... Z Lukatom vseeno nisva prišla veliko dlje od ulice z ogromno trgovinicami. Pa greva pogledat še sem in tja, pa gor in dol... Pa je čas kar hitro mineval... Mu je bilo pa takoj žal, da si ni sem prinesel le trojih gat in nič drugega, da bi lahko kaj nesel nazaj. Ja... kaj me pa ni poslušal! :)
No, uspelo mi je pokazati še plažo, vendar je bilo tako zelo mrzlo in vetrovno, da sva se kar hitro pobrala od tam in zavila v bližnji pub... Zvečer sva se dobila še z Inger v centru v "najinem" pubu, kjer smo zaključili dan z kar nekaj rundami piva in ciderja... No, bilo jih je zadosti, da sem bila prelena, da bi ven iz torbice potegnila dežnik, ker je kar dobro nalivalo, ampak sem raje prišla nazaj domov mokra kot cucek. :)


Danes sva na Lukatovo željo na internetu pogledala, če je v tem času kakšna domača nogometna tekma na stadionu v Swansea-ju. Ura je bila 12 in ob 15h naj bi bila Championship tekma (2. angleška liga) in sicer Swansea City AFC : Leicester City. Hitro pogledava za avtobuse proti Liberty Stadium-u in se odločiva, da greva. Luka itak vesel kot majhen otrok... :) Prideva tja, kupiva dve študentski karti, se odpraviva še v trgovino, kjer si Luka nabavi kapo z znakom in napisom domačega moštva Swansea City AFC, nato pa na stadion in navijat za Swansea! Come on, Swansea! :) Za nameček so še zmagali z 2 : 0, zadnji gol so dali celo v podaljšku. Luka je bil zdaj že vesel kot radio... :)
Je pa vreme res nepredvidljivo, iz minute v minuto se spreminja - dež, sonce, dež, sonce, veter, dež, sonce, ... Tudi med tekmo ni bilo nič drugače.
Po tekmi pa cela premražena (ja, po dveh urah sedenja me je že kar pošteno premrazilo) nazaj do centra v pub na zasluženo večerjo in sita ter utrujena nazaj proti domu...














Ni komentarjev:

Objavite komentar